tanforum - Re: Erdos Pal

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Erdos Pal

  • From: "Zala Megyei Pedagogiai Intezet" <mpizala AT kih.c3.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Erdos Pal
  • Date: Wed Jun 2 07:31:18 1999

>Ma lattam a TTK-n egy plakatot, miszerint juliusban lesz egy par napos
>Erdo"s-emlekkonferencia, ezen belul egy magyar nyelvu oktatasi nap. De

Kuldom:

-------------

Meghívó

A Magyar Tudományos Akadémia, az ELTE, az MTA Rényi Alfréd Matematikai
Intézet és a Bolyai János Matematikai Társulat nemzetközi matematikai
konferenciát szervez Erdős Pál emlékére.
"PAUL ERDŐS AND HIS MATHEMATICS"
címmel, 1999. július 4-től 11-ig.
Ennek kapcsán július 9-én, péntek délután
"ERDŐS PÁL ÉS A TANÍTÁS"
címmel egy speciális programot szervezünk magyar nyelven.
A visszaemlékezések között elhangzanak kedvenc feladatai. Alakját video
felvétel segítségével is felidézzük.
A pontos helyről és időpontról később küldünk értesítést.
Kérjük, hogy részvételi szándékát e-mailen:
tanarok AT math-inst.hu
címen, vagy
Tanár-program, Rényi Alfréd Matematikai Kutató Intézet, 1363 Budapest, Pf.:
127. címen jelezze nevének, levelezési címének, foglalkozásának E-mail
címének közlésével.

Minden érdeklődőt szeretettel várunk.

A szervező bizottság nevében
T. Sós Vera

Bocs, de igy volt meg es most nincs idom ekezetleniteni...

\////
(@ @) Udvozlettel: Ka'ma'n Tibor
Zala Megyei O:nkorma'nyzat Pedago'giai Inte'zete

  • Erdos Pal, Va'las Pe'ter, 06/01/1999
    • <Possible follow-up(s)>
    • Re: Erdos Pal, Zala Megyei Pedagogiai Intezet, 06/02/1999