tanforum - Erdos Pal

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Erdos Pal

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Erdos Pal
  • Date: Tue Jun 1 20:02:19 1999

Sziasztok!

Ma lattam a TTK-n egy plakatot, miszerint juliusban lesz egy par napos
Erdo"s-emlekkonferencia, ezen belul egy magyar nyelvu oktatasi nap. De
plakatot lelopni nem szeretek, kezzel lemasolni meg ugy se, fotoapparat
nem volt nalam... Ha valakinek megvan ez a hirdetmeny emesztheto
(=elektron) formatumban, kuldje be ide! Szerintem masokat is fog
erdekelni.
Arra emlekszem, hogy a hirdetes alairoja T. Sos Vera volt.

Va'las Pe'ter (Pe'ter Va'las for non-Hungarian speakers)
mailto:turtle AT alarmix.net
(E'kezetes leveleket is tudok olvasni.)
http://www.alarmix.net/freeweb/turtle

  • Erdos Pal, Va'las Pe'ter, 06/01/1999
    • <Possible follow-up(s)>
    • Re: Erdos Pal, Zala Megyei Pedagogiai Intezet, 06/02/1999