tanforum - Re: Mobil telefon

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Mobil telefon

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Mobil telefon
  • Date: Tue May 18 04:29:22 1999

Udvozletem!

Koncz Endre irta (16 May 99, 15:26) "Mobil telefon" subject-u
leveleben:

> Nalunk me'g nem jelent meg az iskolaban a mobil telefon,
> legalabbis nem lattunk senkinel ilyet ev kozben sem (ettol
> persze lapulhatott a taskaban).

Igy igaz. A mienk egy nem-elit :-) iskola, szakkozepiskola, de
osztalyonkent egy-ket gyerek cipel magaval ilyesmit. Alsobb
evfolyamon... Felsobb eveseknek meg gyakoribb...

> De sok mindent hallani, mi folyik nehany egyetemen (a
hivasra nem
> csengo, csak rezgessel jelzest ado ketyere'k, stb
hasznalata).

???
(Nem ertem, miert kerult au idezetben zarojelezett resz
megemlitesre... Szerintem eppen hogy az okozhat gondot, ha
nem ilyen a teleefon, vagy a gazdaja nem igy hasznalja...)

> Van ahol probalnak megelozo intezkedeseket tenni?

Jo kerdes... MOndjuk legelso kerdes hogy mit es mennyire
lehet es kell megelozni... Azt szerintem nem fogja tudni elerni
az iskola, hogy a gyereknel ilyen dolog ne legyen. Ez elegge
remenytelennek latszik. (Mondjuk elegge hiteltelen, ha csak a
diakok szamara tilos ezeket sz izeket behozni az iskolaba, a
taanrok szamara meg nem. A tanaroknak meg mi alapon
lehetne megtiltani?) Az mar egy masik kerdes, hogy oran ki
kell kapcsolni. Kell -- es nincs mese...

> Javaslatok, otletek? Vagy ez a tema a kozepfokon me'g
odebb van?

Otlet? Azt hiszem, nalunk a rendtartasba bevettek, hogy oran
nem lehet bekapcsolva. Egyebkent nem hinnem, hogy
kozepiskolaban odebb lenne e tema... :-)

> Kerdezem ezt igy az irasbeli erettsegik eloestejen.

???

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly

  • Re: Mobil telefon, Dorozsmai Karoly, 05/18/1999