tanforum - Vá: Versenyvizsga

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Vá: Versenyvizsga

  • From: "Hirschl Tamas" <ht AT fenyszoft.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Vá: Versenyvizsga
  • Date: Sun May 16 07:27:43 1999

Tisztelt kollegak!

Fodor Zsolt irta:

> Egyertelmuen szabalytalan. Aki beteg volt, beteg volt. Van ilyen,
> lehet sajnalni oket, pechesek. Aki sitaborban volt, az nyilvan nem
> akart a versenyen indulni, sajnalatra sem meltok, ok a szorakozast
> valasztottak a versenyzes helyett.
>
> Tisztelettel: Fodor Zsolt
>
> Ui: Talalkoztam nem egy esetben azzal, hogy a betegek is
> bejonnek versenyezni -ha tehetik-, mert ugy gondoljak, ha nem
> teszik, lemaradnak valami fontosrol.

Teljesen igaz!
Menetkozben megvaltoztatni kiirast teljesen igazsagtalan!
Kulonben: mondjuk, a magyar focistaknak ket meccset
kell jatszani, egyet a franciakkal egyet Libanonnal. Aztan a francia
meccs helyett sitabor (influenza, akarmi), majd a FIFA megduplazza
a masik eredmenyt!???

Udv.
Tamas
Hirschl Tamas
Sopron
ht AT fenyszoft.hu

  • Vá: Versenyvizsga, Hirschl Tamas, 05/16/1999