tanforum - ECDL kontra erettsegi

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

ECDL kontra erettsegi

  • From: Szatmari Kalman <szatmari AT server.radnoti-elte.sulinet.hu>
  • To: "tanforum AT sunserv.kfki.hu" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: ECDL kontra erettsegi
  • Date: Mon May 3 10:12:35 1999

Kedves Listatagok!
Egy elméleti kérdést szeretnék felvetni. El lehet-e fogadtatni az ECDL
vizsgát informatika érettséginek? Vagyis a nyelvvizsga mintájára ötöst
kapna az a diák, aki ECDL vizsgát tett és informatika érettségire
jelentkezik. Úgy tudom ezek nincsenek szabályozva. Az érettségi
követelményeit a szaktanár adja meg az adott iskolában (GEV ...), a
végső szót az érettségi elnök mondja ki az adott tételsorra. Ebben a
helyzetben szerintem javasolhatja az iskola, hogy a ECDL vizsgával
rendelkező diák további vizsga nélkül érettségi jegyet kapjon. Mi a
véleményetek róla?
Üdv:
Szatmári Kálmán

--