tanforum - Re: okt. inf.

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: okt. inf.

  • From: "Berzsenyi Daniel Kozepisk. Kollegium" <bdkoll AT rik.bdtf.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: okt. inf.
  • Date: Mon Apr 26 22:21:42 1999

Kedves listatagok!

a kovetkezok egyertelmuen NEM igazak, lasd torveny:

idezet egy elozo levelbol:
>Aki fõiskolán számítástechnika szakon végzett, annak ha tanytja, ha nem,
>nem jár pótlék. Ellenben az Oktatás Informatikát végzetteknek, mindkét
>esetben jár, csak ha nem tanítasz vele, akkor több. Felsõfokú
>végzettségre járó pótlék. Jó példa rá a mi iskolánk, ahol van, aki
>tanítja és van, aki nem és mindenki kapja a különbözõ összegû pótlékot.
>Maximum 6500 Ft-ot.

-Oktatasi informatikusi vegzettseggel nem tanithatsz informatikat,
helyesebbn ugy mintha mas szakos diplomad lenne.
-a torveny ket feltetel megletet irja elo
1.legalabb E kategoriaju papirod legyen pl. okt.inf.
2.az informatika tanitasan kivul hasznald az nevelo oktato munkaban.

a fenti pelda szerintem is jo pelda csak nem arra amire szantak :)

Tisztelettel: Bende Imre