tanforum - Re: okt. inf.

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: okt. inf.

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: okt. inf.
  • Date: Sun Apr 25 17:14:39 1999

Tisztelt Kollegak!

Sajnos csak emlekezetemre tudok hagyatkozni, de holnap mar
biztosan nem lesz kedvem/idom irni.

??? Marti irta:
> Tudomasom szerint az OKJ-s okt.informatikus oklevel megszerzese felsofoku
> vegzettsegnek szamit, de ez nem szamtech szak!
> Csabaval ertek egyet, a potlek (a mindenkori potlekalap 30 szazaleka)
> egyelore jar. Jo lenne ha a gyakorlo oktatasi informatikusok beszamolnanak
> tapasztalataikrol...

Ha jol tudom, csak annak jar, aki megszerezte ES tudasat
hasznalja sajat szakjanak tanitasaban. Azaz alkalmazza a
szamitogepet tortenelem, fizika, kemia, angol es mas oran. Aki
szamitastechnika szakos, annak nem jar a potlek, akar oktatasi
informatikus, akar nem, hacsak nem masik szakjaban alkalmazza
a megszerzett tudast.

idezet egy weblaprol (sajnos nem a torvenybol, de az is ilyesmit irt.)
http://www.neumann-
haz.hu/digital/educatio/1997tel/reality/roundtab.html
--------------
azoknak a nem informatika szakos tanároknak jár, akik
tanfolyamon elsajátították az informatika és az Internet
használatát, és
használják a saját tantárgyuk oktatásában. Jár ez az informatika
tanároknak is, ha a másik, például a matematika szakjuk
tanításában használják ezt az eszközt.

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # JATE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)454-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.