szfi-tt - [[Szfi-tt] ] Fwd: Emlékeztető: Fwd: SZFI TT-s delegáltak. --- Fwd: Főigazgatói Ad-hoc bizottság - WTT delegáltak

szfi-tt AT lists.kfki.hu

Subject: A Wigner FK Tudományos Tanács SZFI szekciója

[[Szfi-tt] ] Fwd: Emlékeztető: Fwd: SZFI TT-s delegáltak. --- Fwd: Főigazgatói Ad-hoc bizottság - WTT delegáltak

  • From: "Pusztai, Laszlo" <pusztai.laszlo AT wigner.hun-ren.hu>
  • To: Szfi Tt <szfi-tt AT lists.kfki.hu>, Attila Nagy <nagy.attila AT wigner.hun-ren.hu>
  • Subject: [[Szfi-tt] ] Fwd: Emlékeztető: Fwd: SZFI TT-s delegáltak. --- Fwd: Főigazgatói Ad-hoc bizottság - WTT delegáltak
  • Date: Wed, 12 Jun 2024 12:57:43 +0200

Kedves SZFI TT Tagok!

Még mindig a fenti ügy: nagy nehézségek (és talán mondhatom: némi önfeláldozás..) árán sikerült 4 delegáltat összegyűjtenünk. Névsor szerint:

Jóvári Pál
Kamaras Katalin
Nagy Attila (akinek jövő hétfőn lesz az MTA doktori védése)
Pusztai László (akit igazgatója meggyőzött, hogy TT elnök lehet delegált...)

A következő kérdések/problémák várnak sürgős megoldásra:

(1) Van-e valakinek a TT tagjai közül ellenvetése a fenti vállalkozókkal szemben?

(2) Örülnék, ha volna 'önként' jelentkező az elméleti irányultságú osztályokról, Jóvári Pali vagy Pusztai L. lecserélése mellett, akik talán túl közeli munkakapcsolatban vannak.

Köszönöm a segítségeteket,
A holnapi viszontlátásig,
Minden jót,
P. Laci