szfi-tt - [[Szfi-tt] ] SZFI TT-s delegáltak. --- Fwd: Főigazgatói Ad-hoc bizottság - WTT delegáltak

szfi-tt AT lists.kfki.hu

Subject: A Wigner FK Tudományos Tanács SZFI szekciója

[[Szfi-tt] ] SZFI TT-s delegáltak. --- Fwd: Főigazgatói Ad-hoc bizottság - WTT delegáltak

  • From: "Pusztai, Laszlo" <pusztai.laszlo AT wigner.hun-ren.hu>
  • To: Szfi Tt <szfi-tt AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [[Szfi-tt] ] SZFI TT-s delegáltak. --- Fwd: Főigazgatói Ad-hoc bizottság - WTT delegáltak
  • Date: Wed, 05 Jun 2024 15:29:50 +0200

Kedves SZFI TT Tagok!

Az imént kaptam egy levelet főigazgatónktól, amelyben arra kéri az intézeti TT-ket, hogy jövő hét csütörtökig (június 13.) állítsanak ki 4-4 delegáltat, akik a "főigazgatói ad-hoc tanácsadó bizottság" tagjai lennének.

Ugyan nem tudom pontosan, hogy fog ez működni, de első körben hadd kérdezzem meg, hogy vannak-e olyanok, akik szívesen dolgoznának a leendő bizottságban? (Ha jól értem, osztályvezetőket és helyetteseiket ne delegáljuk... ezt ugyan nem értem teljesen, de próbáljuk meg először így).

(Nem kellő számú jelentkező esetén el fogok kezdeni körbejárni...)

Köszönöm a segítséget,
Minden jót,
P. Laci

Pusztai László