fizinfo - [Fizinfo] FONTOS! Helyszínváltozás! Tosson Elalaily nyilvános doktori védése / BME TTK Fizikai Tudományok Doktori Iskola / 2024. március 1. péntek, 13:00 óra, Új helyszín: BME K épület, fszt. KF81 terem (Déli szárny)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] FONTOS! Helyszínváltozás! Tosson Elalaily nyilvános doktori védése / BME TTK Fizikai Tudományok Doktori Iskola / 2024. március 1. péntek, 13:00 óra, Új helyszín: BME K épület, fszt. KF81 terem (Déli szárny)

  • From: Lénártné Kelemen Sarolta <lenartne.sarolta AT ttdh.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] FONTOS! Helyszínváltozás! Tosson Elalaily nyilvános doktori védése / BME TTK Fizikai Tudományok Doktori Iskola / 2024. március 1. péntek, 13:00 óra, Új helyszín: BME K épület, fszt. KF81 terem (Déli szárny)
  • Date: Tue, 27 Feb 2024 16:53:16 +0100
  • Dkim-filter: OpenDKIM Filter v2.11.0 www.ttdh.bme.hu 41RFrGg3085278

*Figyelem! Helyszínváltozás!*

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem TTK Fizikai Tudományok Doktori Tanácsa nyilvános (angol nyelvű) vitára tűzte ki

*Tosson Elalaily***

*"Gating experiments in superconductor-semiconductor nanowire hybrids"*

című doktori dolgozatát.

A nyilvános vita ideje és új helyszíne:**

*2024. március 1. péntek, 13:00 óra*

Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem

*BME F ép. III. lph. 2.em. 213. terem*

(1111 Budapest, Budafoki út 6-8.)

Az értekezés és a tézisfüzet megtekinthető az alábbi internet címen: https://doktori.hu/index.php?menuid=193&lang=HU&vid=28123 <https://doktori.hu/index.php?menuid=193&lang=HU&vid=28123>

Tisztelettel,
Lénártné Kelemen Sarolta

doktori ügyintéző / PhD coordinator
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem / BME
Természettudományi Kar, Dékáni Hivatal / Faculty of Natural Sciences, Dean's
Office
1111 Budapest, Műegyetem rakpart 3., K ép., I./90.

  • [Fizinfo] FONTOS! Helyszínváltozás! Tosson Elalaily nyilvános doktori védése / BME TTK Fizikai Tudományok Doktori Iskola / 2024. március 1. péntek, 13:00 óra, Új helyszín: BME K épület, fszt. KF81 terem (Déli szárny), Lénártné Kelemen Sarolta, 02/27/2024