fizinfo - [Fizinfo] Egészségügyi Informatikai konf. -NEUMANN JÁNOS A POLIHISZTOR (VJ előadása)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Egészségügyi Informatikai konf. -NEUMANN JÁNOS A POLIHISZTOR (VJ előadása)

  • From: VARGA JÁNOS <vargaj.szfv AT gmail.com>
  • To: undisclosed-recipients:;
  • Subject: [Fizinfo] Egészségügyi Informatikai konf. -NEUMANN JÁNOS A POLIHISZTOR (VJ előadása)
  • Date: Thu, 7 Dec 2023 17:30:01 +0100

Tc!
A korábbi levélben beharangozott előadás megtörtént, melynek videó
felvétele az alábbi helyen érhető el, benne egy világszenzáció, amiről csak
az értesülhet, aki végignézi az előadást.

*XXXVI. **Neumann Kollokvium* <https://neumann-kollokvium.njszt.hu/>*,
Veszprém, 2023. dec. 1-2.*

Híradás a Kollokviumról az NJSZT oldalán:

XXXVI. Neumann Kollokvium | Neumann János Számítógéptudományi Társaság
(njszt.hu) <https://njszt.hu/hu/event/2023-12-01/xxxvi-neumann-kollokvium>

*Neumann János a polihisztor* <https://youtu.be/NsAYXnnsw7Q>*, *Neumann
Kollokvium, Veszprém, 2023.12.01. (45 perc)

https://youtu.be/NsAYXnnsw7Q

Üdvözlettel,
Varga János mérnöktanár
VARGA JÁNOS <vargaj.szfv AT gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. nov. 30., Cs,
19:46):

> *Tc.*
> Az alábbi rendezvényről tájékoztatom Önöket
>
> *XXXVI. Neumann Kollokvium, Veszprém, 2023. dec. 1-2.*
>
> *Helyszín:* Pannon Egyetem, Műszaki Informatikai Kar,
>
> *Veszprém, Egyetem u. 10., „I” épület 7. emelet, 726. terem.*
>
> XXXVI. Neumann Kollokvium <https://neumann-kollokvium.njszt.hu/>
>

> A Neumann János Számítógép-tudományi Társaság *Orvos-biológiai
> Szakosztály*a, a Pannon Egyetem Műszaki Informatikai Kara és a VEAB
> Egészségügyi Informatikai Munkabizottsága 2023-ban 36. alkalommal rendezi
> [...]

  • [Fizinfo] Egészségügyi Informatikai konf. -NEUMANN JÁNOS A POLIHISZTOR (VJ előadása), VARGA JÁNOS, 12/07/2023