fizinfo - Re: [Fizinfo] Neumann előadás videófelvételből kimaradt anyagainak egyszerű elérése.

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Neumann előadás videófelvételből kimaradt anyagainak egyszerű elérése.

  • From: VARGA JÁNOS <vargaj.szfv AT gmail.com>
  • To: undisclosed-recipients:;
  • Subject: Re: [Fizinfo] Neumann előadás videófelvételből kimaradt anyagainak egyszerű elérése.
  • Date: Wed, 25 Oct 2023 08:00:00 +0200

Tc.
2023. okt. 23., H, 9:00-kor küldött levelemhez kapcsolódóan tájékoztatlak,
hogy megoldottam a Neumann előadásom videófelvételből kimaradt anyagainak
egyszerű elérését.

*Neumann János életének kevéssé ismert részletei*
<https://youtu.be/YLtpr1lsQ9Y>-

Kutatók éjszakája, 2023-09-09, Budakalász-Varga János ea.

(https://youtu.be/YLtpr1lsQ9Y)

A Youtube oldalon a videó alatt feltétlenül kattints ide: *…továbbiak *

mert, így látható lesz a tartalomjegyzék, és a videón nem szereplő anyagok
(mp3, mp4, wmv) könyvtára kattintásra elérhető.

Amikor a videó nézése közben kiderül, hogy az elindított hangfelvétel,
videó bejátszás nem lett végig lejátszva, vagy el sem kezdődött, akkor
állítsd meg a videót, és a tartalomjegyzék alapján játszd le a kimaradt
fájlt.

Ezt a megoldást azért kellett alkalmaznom, mert a youtube sajnos
megszütette olyan linkek beillesztését a videó LEÍRÁSBA, amelyek fájlra (mp3,
mp4, wmv, pdf, stb. )mutatnak.

Emiatt csak könyvtárra lehet hivatkozni.

Ha ezzel a módszerrel elért könyvtárban egy MP3 fájlra kattintunk, akkor
azt azonnal elkezdi lejátszani.

Videó esetén előbb letölti a számítógépen beállított helyre és onnan
nézhető meg a videó.

Erről sem feledkezzetek meg, nagyon jó és aktuális, mert ebben az évben
DEÁK 220 van.

* Deák Ferenc kiállításKEHIDAKUSTÁNYBAN-Tárlatvezető Pál Imre
<https://www.youtube.com/watch?v=6Cuz9h_KHk0>*

https://www.youtube.com/watch?v=6Cuz9h_KHk0

*No és persze az alábbi 4 dologról se felekezzetek meg.*

1. LÁJKOLÁS
2. MEGOSZTÁS
3. VÉLEMÉNY(MEGJEGYZÉS ÍRÁSA), ha van
4. FELIRATKOZÁS IDE: *Varga János saját YOUTUBE csatorná*
<https://www.youtube.com/channel/UC9Cmhu4OBX6CjcCQB0bh8yA>*ja*

Üdvözlettel,

János

*2023.09.27.*

*Kutatók éjszakája: Neumann János életének kevéssé ismert részletei.
Meghívó*

*emailben*

A 2023.09.29-i budakalászi Neumann előadásom -amire Te is kaptál
meghívót- *első
része <https://youtu.be/YLtpr1lsQ9Y>* itt tekinthető meg.
https://youtu.be/YLtpr1lsQ9Y

[image: image.png]
vagy ITT <http://www.picaso.hu/Letoltesek/NEUMANN%20JANOS/>
(www.picaso.hu/Letoltesek/NEUMANN
JANOS/ <http://www.picaso.hu/Letoltesek/NEUMANN%20JANOS/>), a
*Budakalaszi KUTATOK EJSZAKAJA eloadas kiegeszitese_2023-09-29*
könyvtárban lévő anyagok alapján.

*Az előadás II. része* az alábbi korábbi előadás alapján reprodukálható:

*Adalékok NEUMANN JÁNOS hadmérnöki tevékenységéhez*
<https://youtu.be/n6Ovj0Ukado>

https://youtu.be/n6Ovj0Ukado

X. Tudomány- és Technikatörténeti Konferencia, Nagybánya, Románia, 2017.
június 29–július 2.

Megköszönöm, ha feliratkozol erre:

*Varga János saját YOUTUBE csatorná*
<https://www.youtube.com/channel/UC9Cmhu4OBX6CjcCQB0bh8yA>*ja*

*https://www.youtube.com/channel/UC9Cmhu4OBX6CjcCQB0bh8yA*
<https://www.youtube.com/channel/UC9Cmhu4OBX6CjcCQB0bh8yA>
Ez esetben automatikus értesítést fogsz kapni az új feltöltésről.

Üdvözlettel,
Varga János.

Balint Domolki <bdomolki AT gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept. 30.,
Szo, 10:34):

PNG image

PNG image

PNG image