fizinfo - [Fizinfo] Space Launch System, egy óriásrakéta története - Zsombok Gábor előadása (Űrhajózás Napja 2023)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Space Launch System, egy óriásrakéta története - Zsombok Gábor előadása (Űrhajózás Napja 2023)

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: Észlelő amatőrcsillagászok fóruma <leonidak AT mcse.hu>, FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Space Launch System, egy óriásrakéta története - Zsombok Gábor előadása (Űrhajózás Napja 2023)
  • Date: Wed, 12 Apr 2023 00:26:54 +0200

https://www.galileowebcast.hu/live/live_20230412.html
Élő közvetítésünk április 12-én, szerdán 20 órától:

Zsombok Gábor: Space Launch System - egy óriásrakéta története
(Űrhajózás Napja 2023 - GW Cafe - MANT)

2022. november 16-án a NASA legújabb óriásrakétája, az SLS sikeresen teljesítette első küldetését. Eljuttatott egy űrhajót a Holdhoz. Több évtizedes, kitérőkkel tarkított út vezetett idáig, ami még messze nem ért véget. Miért és hogyan fejlesztették ki ezt a rakétát? Mire fogják használni? Nos ennek a történetéről szeretnék mesélni egy kicsit elsősorban műszaki szemszögből.

  • [Fizinfo] Space Launch System, egy óriásrakéta története - Zsombok Gábor előadása (Űrhajózás Napja 2023), Tepliczky István, 04/12/2023