fizinfo - [Fizinfo] Frissítés: oktatók és kutatók állásfoglalása a közoktatásról

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Frissítés: oktatók és kutatók állásfoglalása a közoktatásról

  • From: Szalai Tamás <szalaitom AT gmail.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Frissítés: oktatók és kutatók állásfoglalása a közoktatásról
  • Date: Mon, 7 Nov 2022 19:36:31 +0100

Kedves Kollégák!

Köszönöm az eddigi visszajelzéseket! Néhány perccel ezelőtt a korábbi,
szerkeszthető dokumentumot elérhetetlenné tettem.

Készítettem egy új, linken keresztül elérve csak olvasható dokumentumot,
illetve a címből és az első mondatból kivettem a szegediekre vonatkozó
"korlátozást".
Az új dokumentum linkje:
https://docs.google.com/document/d/1RY-MdjHirSA7RC94dE_CffSOrqzWCwo3VHr6FYNNWK0/edit?usp=sharing

Aki eddig írt emailt a személyes címemre, azokat feltettem a listára.
Mostantól viszont kérem, hogy aki támogatni szeretné a nyilatkozatot,
küldje el nevét, munkahelyét és beosztását az alábbi címre:
oktatok.kutatok.a.kozoktatasert AT gmail.com

Ahogyan a mellékelt ábra mutatja, nem vagyok rutinos "petíciószervező" -
tanár kollégákkal, egyetemi hallgatókkal beszélgetve jutottam arra az
elhatározásra, hogy valamit lépni kell, és ez a szöveg lett az eredménye.
Biztos vagyok benne ugyanakkor, hogy ennél lehetne jobb (illetve nagyobb
hatékonyságú) állásfoglalást tenni, illetve hogy mások esetleg más
aspektusokat emelnének ki inkább egy ilyen nyilatkozatban.
Szóval szerintem az lenne a legjobb, ha több helyen, többféle nyilatkozat
is születne, és minden elérhető csatornán terjesztenénk a helyzettel
kapcsolatos gondolatainkat. (Abban is biztos vagyok, hogy sokan nálam jobb
hatékonysággal tudnak elérni nagyobb létszámú csoportokat - például a
közösségi médián keresztül, amelynek platformjai közül jómagam pl. egynek
sem vagyok tagja...).

De aki úgy érzi, hogy jó szívvel tudja és szeretné támogatni a fenti linken
lévő szöveget (esetleg terjeszti is a linkjét), örömmel vállalom, hogy
ráírom a nevét a listára.
Néhány nap után pedig majd kiderül az összegyűlt nevek számának
függvényében, hogy mit érdemes kezdeni vele.

Köszönettel és üdvözlettel,
Szalai Tamás

  • [Fizinfo] Frissítés: oktatók és kutatók állásfoglalása a közoktatásról, Szalai Tamás, 11/07/2022