fizinfo - Re: [Fizinfo] Fwd: Szolidaritási nyilatkozat

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Fwd: Szolidaritási nyilatkozat

  • From: Vásárhelyi Gábor <gabor.vasarhelyi AT ttk.elte.hu>
  • To: Horváth István <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>, Nagy, Dénes Lajos <nagy.denes AT wigner.hu>
  • Cc: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>, "marton AT fizika.ttk.pte.hu" <marton AT fizika.ttk.pte.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Fwd: Szolidaritási nyilatkozat
  • Date: Sun, 16 Oct 2022 04:24:16 +0000
  • Accept-language: hu-HU, en-US
  • Arc-authentication-results: i=1; mx.microsoft.com 1; spf=pass smtp.mailfrom=ttk.elte.hu; dmarc=pass action=none header.from=ttk.elte.hu; dkim=pass header.d=ttk.elte.hu; arc=none
  • Arc-message-signature: i=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=microsoft.com; s=arcselector9901; h=From:Date:Subject:Message-ID:Content-Type:MIME-Version:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-ChunkCount:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-0:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-1; bh=Ggx+4Uso5XrrAiJ/w0/3SawX5n6dLjvoAzOCECQVMZw=; b=ODZkTi6Tt2SFaNj1kvjT0pCXLXnAjzof3fWWC9TqnyWfSc5tXsGPYsAiybWr3yDG2rseo7iqQ/QTVixrl38YPS6azt6RBh9s9AEeYQcKr6xKimqJzEgLJX8W7BdfKr1PgmWTd604w0czZ5n5Q/X6jhfH0JK/AwKKIKJIVSPP7O2yaa/pB3HQKXuN2h9PED6Djm8xo2ru+nUaF7NjkJjlxmsXQ6TEkWGuvC9trRsS+FsYah0ebLYi8rL0Fxp4XipuKmBEgHdoDWldRx+V1AhZvSYHSwWmKb6L1I1Q1tByPrjrC8dE0NmsTKpfqABlNTgOS8gHqVFf6OZJfP01z+7L0w==
  • Arc-seal: i=1; a=rsa-sha256; s=arcselector9901; d=microsoft.com; cv=none; b=BF2xFpKkc0xKlRZ2lIpzHKbM8exjDpmOGpwIbRkFjAArCfIEvenrcnNBNzjdS8KHKsR0eAaiQwOZ2JAIFNfwEP9NVRNx+k3CLM6Wv4uko4qXORkIEwbLT13pJ8zV3iYPCfFOh12/nZNR3k7NogeAclrI3YfQBy+dk+Pkilu0XAbxbGcfaxHmf6V6VU6SPjvLeMIL5D5jYCZFbMlEcvz7uvStF8nRX1YceoJ53LOuyC9NrvBFUYJSkdmTnwjt97CxTWdgbbYC58zpmG++1UpVEbNxZuNa9jbUp7j4x7IFKzcUSsWNq/Wghvt4/d7pZVov84nf7TJPr66JLFuBzdKgNw==
  • Msip_labels:

Tehát (gyors google keresés):

https://www.origo.hu/itthon/20220131-erdektelensegbe-fulladt-a-jogserto-baloldali-pedagogussztrajk.html

https://www.origo.hu/itthon/20221006-hemzsegett-a-baloldali-politikusoktol-a-pedagogustuntetes.html

https://media1.hu/2022/10/05/alig-esett-szo-a-kormanyparti-mediaban-a-mai-tanartuntetesekrol/

Azt a nyilatkozatban nyilvánvalóvá kell tenni természetesen, hogy a
szolidaritás nem politikai ügy, hanem közügy.