fizinfo - [Fizinfo] Lévay Sára_PhD védés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Lévay Sára_PhD védés

  • From: Doktori <doktori AT ttdh.bme.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Lévay Sára_PhD védés
  • Date: Fri, 17 Sep 2021 20:08:57 +0200
  • Dkim-filter: OpenDKIM Filter v2.11.0 www.ttdh.bme.hu 18HI8wYC153642

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem TTK Fizikai Tudományok Doktori Tanácsa nyilvános**vitára tűzte*
*
**
*
*
*Lévay Sára***

*"Self-organizing processes in granular materials”*

című doktori dolgozatát.

A nyilvános vita ideje és helye:*
*
*2021. október 8. (péntek) 11.00 óra
*
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
F ép. I. lépcsőház I. em. Schay terem
(1111 Budapest, Budafoki út 6-8.)

Az értekezés és a tézisfüzet megtekinthető az alábbi internet címen:

https://doktori.hu/index.php?menuid=193&lang=HU&vid=23640

Tájékoztató a BME 2021/2022-es tanév őszi félévére vonatkozó járványügyi védelmi intézkedéséről:

http://www.bme.hu/hirek/20200903/Tajekoztato_a_koronavirus_helyzetrol

1. Az Egyetem területén tartott rendezvényeken -- kormányrendelet
alapján a diplomaátadó kivételével -- csak koronavírus ellen
védett személy vehet részt.
2. Az Egyetem területén a maszk viselése nem kötelező, de a
fertőzésveszély csökkentése érdekében ajánlott.

Kérjük fentiek figyelembevételét, a PhD védésen csak koronavírus ellen védett személy vegyen részt.

--
Az e-mailen az AVG vírusellenőrzést végzett.
http://www.avg.com

  • [Fizinfo] Lévay Sára_PhD védés, Doktori, 09/17/2021