fizinfo - [Fizinfo] Science on Stage Europe pályázati felhívása

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Science on Stage Europe pályázati felhívása

  • From: sukosd <sukosd AT reak.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Science on Stage Europe pályázati felhívása
  • Date: Sun, 29 Aug 2021 13:20:56 +0200

Tisztelt Lista, Kedves Fizikatanárok!

Továbbítom a*  Science on Stage Europe “Fenntartható Fejlődési Célok” pályázatát.*

---------------------------------------------------------------------------------------*
*

*Cselekedjünk most! Kezdjük a tanévet fenntarthatóan!*

A fenntarthatóság fontos téma – különösen diákjaink számára. Ezért várjuk ötleteiteket arra, hogy milyen módon tanítjátok az ENSZ által elfogadott 17 Fenntartható Fejlődési Célt <https://www.ajbh.hu/-/ensz-fenntarthato-fejlodesi-celok-sustainable-development-goal-sdg-> (SDG*) a STEM* órákon!

Meghívunk minden általános vagy középfokú oktatásban résztvevő STEM* tanárt, hogy nyújtson be pályázatot, amelyben a Fenntartható Fejlődési Célokkal <https://www.ajbh.hu/-/ensz-fenntarthato-fejlodesi-celok-sustainable-development-goal-sdg-> kapcsolatos ötleteit ismerteti. Szeretnénk tudni, hogyan motiválod diákjaidat a 17 Fenntartható Fejlődési Cél elérésére?

A pályázás egyszerű: tölts fel egy maximum 90 másodperces videót az Instagramra (az IGTV használatával), amely bemutatja a projektet, és elmagyarázza, hogyan valósítod meg azt az osztályteremben. Címkézd meg a Science on Stage Europe-t a videódban, így mi is megoszthatjuk (@scienceonstageeurope).

A legtöbbet kedvelt (lájkolt) videóval rendelkező tanárok kis díjat kapnak (“fenntartható” hátizsák, mindennapi használatra).

*A verseny 2021. október 1-től november 1-ig tart.*

További információ a versenyről és a feltételekről itt található (angol nyelven) <https://www.science-on-stage.eu/sdgs-stem-education-competition-terms-and-condition>.

hashtag: #sdginstem

Üdvözlettel,
Science on Stage Europe

* /Rövidítések:/
STEM = Science, Technology, Engineering, Mathematics. Magyarországon (névsorban): Biológia, Fizika, Informatika/Számítástechnika, Kémia, Matematika, Természettudomány (tantárgyak).
SDG = Sustainable Development Goals

A meghirdetés a Science on Stage Europe oldalán angol nyelvenitt olvasható <https://www.science-on-stage.eu/news/call-participation-sdgs-stem-education>.

A pályázati felhívás a Science on Stage Hungary weboldalán is olvasható: https://szinpadon-a-tudomany.hu <https://szinpadon-a-tudomany.hu>

Üdvözlettel,
Sükösd Csaba.

  • [Fizinfo] Science on Stage Europe pályázati felhívása, sukosd, 08/29/2021