fizinfo - [Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés

  • From: Vankó Péter <vanko AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés
  • Date: Sun, 25 Oct 2020 13:30:01 +0100

Kedves Kollégák!

A 2020. évi Eötvös-verseny október 9-én került megrendezésre 14 helyszínen. A feladatok megtekinthetők:
http://eik.bme.hu/~vanko/fizika/eotvos/Eotvos_2020.pdf

Ha a járványhelyzet nem szól közbe, az ünepélyes eredményhirdetés 2020. november 20-án 15 órakor lesz (ELTE TTK Északi tömb -1.75 Konferenciaterem), meghívó: http://eik.bme.hu/~vanko/fizika/eotvos/Eotvos_2020_meghivo.pdf), amelyen minden érdeklődőt szívesen látunk.

Az eredményhirdetésen a díjak átadása és az idei verseny feladatainak ismertetése, megoldása előtt az elmúlt évekhez hasonlóan bemutatjuk az 50 és 25 évvel ezelőtti feladatokat és az akkori díjazottakat is, akiket szeretnénk meghívni erre az alkalomra.

1970-ben díjat kapott: Blahó Gábor, Harmat Péter, Bajmóczy Ervin, Tichy-Rács Ádám és Mosó Tamásf;
1995-ben díjat kapott: Tóth Gábor Zsolt, Bárász Mihály, Lengyel Krisztián, Lovas Rezső, Fazekas Péter, Hegyes István, Szabó János Zoltán és Varga Dezső.

Néhányukkal már felvettem a kapcsolatot. A többieket kérem, ha olvassák ezt a levelet, akkor jelezzék nekem, hogy el tudnak-e jönni (vanko AT eik.bme.hu).

Üdvözlettel
Vankó Péter

  • [Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés, Vankó Péter, 10/25/2020