fizinfo - [Fizinfo] Fwd: ismeretterjesztő csatorna

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Fwd: ismeretterjesztő csatorna

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Fwd: ismeretterjesztő csatorna
  • Date: Thu, 28 May 2020 08:00:33 +0200

Kedves Kollégák!

Az alábbi levél jött:
Kedves zárkatársak!

Az otthoni semmittevés közben habzsoljátok ti is a kultúrát! Persze, itt
is akad álhír.

A 13. percnél figyeljetek!

https://mediaklikk.hu/video/magyar-kronika-19-5-adas-fizikusok/

Megírtam a Magyar Elektrotechnikai Egyesületnek. (Ha én teszem szóvá,
rám küldik a terrorelhárítót.)

Üdv. Ponty Ferenc
Megnéztem tényleg iszonyatos marhaságot mond a CSOPA-s "kolléga".

Szégyenletes, hogy ilyen bődületes szakmai tévedés elhagyhatja a száját...
Gondolom készült, talán jobban is mint máskor, hiszen a közszolgálati TV-nek nyilatkozott, ami nem kis felelősség!

Szeretettel várok mindenkit a pénteki Science Campus előadásomra:

Brutális fizika, avagy amit a tanterem elbír...   előadó: Härtlein Károly, BME TTK Fizikai Intézet időpont: 2020. május 29. (péntek) 16:00-  helyszín: online előadás a BME TTK YouTube csatornáján  Az előadás plakátja
Üdvözlettel: Härtlein Károly

PNG image

  • [Fizinfo] Fwd: ismeretterjesztő csatorna, Härtlein Károly, 05/28/2020