fizinfo - [Fizinfo] Versenyben vagyunk - Garai Géza Szabadegyetem - du. 6-től élőben

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Versenyben vagyunk - Garai Géza Szabadegyetem - du. 6-től élőben

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Versenyben vagyunk - Garai Géza Szabadegyetem - du. 6-től élőben
  • Date: Wed, 24 Apr 2019 01:15:09 +0200

http://www.galileowebcast.hu
vagy
https://www.facebook.com/galileowebcast/videos/324031558284467/

Következő élő közvetítésünk április 24-én, szerdán 18 órától:
Dr. András Krisztina: Versenyben vagyunk
(Garai Géza Szabadegyetem, Székesfehérvár)

Az előadás gazdálkodástani szempontból tekinti át, miért is fontos, hogy minden entitás stratégiával rendelkezzék, miért igaz az, hogy a környezetünk bonyolult, komplex és melyek tekinthetők a legfőbb kihívásoknak. Dr. András Krisztina közgazdászként előadásában ezekre a kérdésekre igyekszik megadni a választ.

---

A Szabadegyetem célja, hogy egyszerre népszerű, a publikum számára érthető nyelven, ugyanakkor tudományos igényű, újdonságokkal tarkított, korszerű előadások keretében, neves előadók mutassák be világunk és a tudományos élet legidőszerűbb kérdéseit a hallgatóság számára.

  • [Fizinfo] Versenyben vagyunk - Garai Géza Szabadegyetem - du. 6-től élőben, Tepliczky István, 04/24/2019