fizinfo - [Fizinfo] Bemutatták a Science on Stage új projektjét, a "Coding in STEM Education projektet.

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Bemutatták a Science on Stage új projektjét, a "Coding in STEM Education projektet.

  • From: sukosd <sukosd AT reak.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Bemutatták a Science on Stage új projektjét, a "Coding in STEM Education projektet.
  • Date: Mon, 4 Mar 2019 21:00:28 +0100

Kedves (Tanár) Kollégák!

*Bemutatták a Science on Stage Europe új projektjét, a "Coding in
STEM Education" projektet
*

A tananyag bemutatója 2019. március 1-én volt az SAP Österreich GmbH központjában, Bécsben (Lassallestraße 7B, 1021 Wien).

A bemutatóról készült sajtóközlemény hozzáférhető angolul <https://szinpadon-a-tudomany.hu/Coding/PressRelease.pdf> (eredeti), valamint magyar fordításban <https://szinpadon-a-tudomany.hu/Coding/PressRelease_hu.pdf> is. Maga a brosúra angol nyelven letölthető innen <https://szinpadon-a-tudomany.hu/Coding/Coding_in_STEM_Education_web.pdf>.

A hír megjelent a Magyar Science on Stage weblapján is (https://szinpadon-a-tudomany.hu)

Kérem, hogy hívják fel a potenciális érdeklődők figyelmét.

Üdvözlettel,
Sükösd Csaba.

  • [Fizinfo] Bemutatták a Science on Stage új projektjét, a "Coding in STEM Education projektet., sukosd, 03/04/2019