fizinfo - [Fizinfo] 3. Atomok. Pauli-elv. Molekulák, kövek. Gravitáció. Hegyek, bolygók. - élőben 18 órától

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] 3. Atomok. Pauli-elv. Molekulák, kövek. Gravitáció. Hegyek, bolygók. - élőben 18 órától

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: Észlelő amatőrcsillagászok fóruma <leonidak AT mcse.hu>, FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] 3. Atomok. Pauli-elv. Molekulák, kövek. Gravitáció. Hegyek, bolygók. - élőben 18 órától
  • Date: Mon, 4 Mar 2019 13:05:18 +0100

http://www.galileowebcast.hu
vagy
https://www.facebook.com/galileowebcast/videos/683687772064598/

Következő élő közvetítésünk március 4-én, hétfőn 18 órától:
Dávid Gyula: A lakható Világegyetem - ismeretterjesztő előadássorozat
3. Atomok. Pauli-elv. Molekulák, kövek. Gravitáció. Hegyek, bolygók.

Az előadássorozat a XX. század természettudományának egyik legnagyobb horderejű felfedezésével foglalkozik, amely kapcsolatot mutatott ki a Világegyetem tulajdonságait meghatározó alapvető fizikai törvények és állandók, valamint az ember (illetve más élő- és értelmes lények) puszta létezése között.

  • [Fizinfo] 3. Atomok. Pauli-elv. Molekulák, kövek. Gravitáció. Hegyek, bolygók. - élőben 18 órától, Tepliczky István, 03/04/2019