fizinfo - [Fizinfo] Emlekezteto: az MTA Fizikai Tudomanyok Osztalyan levelezo tagsagra ajanlottak bemutatkozo eloadasai

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Emlekezteto: az MTA Fizikai Tudomanyok Osztalyan levelezo tagsagra ajanlottak bemutatkozo eloadasai

  • From: Jároli Erika <jaroli.erika AT titkarsag.mta.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Emlekezteto: az MTA Fizikai Tudomanyok Osztalyan levelezo tagsagra ajanlottak bemutatkozo eloadasai
  • Date: Tue, 11 Dec 2018 12:33:42 +0100 (CET)

Kedves Fizinfo Olvasók!

Szeretném emlékeztetni Önöket arra, hogy holnap, azaz szerdán 10:00-tól
lesznek az MTA levelező tagságra ajánlottak bemutatkozó előadásai az MTA
Székház Nagytermében.

Az esemény nyilvános, a program itt olvasható és letölthető:

https://mta.hu/xi-osztaly/a-fizikai-tudomanyok-osztalyan-levelezo-tagsagra-ajanlottak-bemutatkozo-eloadasai-109193

Egyúttal felhívom a figyelmüket arra, hogy az MTA honlapján megjelentek az
akadémiai tagajánlások:

https://mta.hu/mta_hirei/akademikusvalasztas-2019-kozzetette-az-mta-az-akademiai-tagajanlasokat-az-ajanlott-kutatok-egynegyede-no-109207

Üdvözlettel:

Jároli Erika

osztályvezetõ / tERMÉSZETTUDOMÁNYI TITKÁRSÁG

fizikai tudományok osztálya titkára

head of the DEPARTMENT / SECRETARIAT OF NATURAL SCIENCES

secretary of the section of physical sciences

MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA TITKÁRSÁGA

TESTÜLETI TITKÁRSÁG

SECRETARIAT OF THE HUNGARIAN ACADEMY OF SCIENCES

SECRETARIAT of the Scientific Sections

H-1051 Budapest, Nádor utca 7. (H-1245 Budapest, Pf. 1000) / Phone: +36 1
411-6313 / Fax: +36 1 411-6122

<mailto:jaroli.erika AT titkarsag.mta.hu> jaroli.erika AT titkarsag.mta.hu /
<mailto:fizika AT titkarsag.mta.hu> fizika AT titkarsag.mta.hu