fizinfo - [Fizinfo] Október a Csodák Palotájában - Wigner Cafe és további kedvelt sorozatok az ismeretterjesztő programok között

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Október a Csodák Palotájában - Wigner Cafe és további kedvelt sorozatok az ismeretterjesztő programok között

  • From: Dr. András Paszternák <andras.paszternak AT nanopaprika.eu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Október a Csodák Palotájában - Wigner Cafe és további kedvelt sorozatok az ismeretterjesztő programok között
  • Date: Mon, 1 Oct 2018 16:42:34 +0200

Kedves Kollégák!

Októberben folytatódik a *Csopa Délután – Ötórai tea a tudománnyal*
programsávunk. Hétfőtől-csütörtökig, már 16 órától várjuk az érdeklődőket
az egységesen 1800 Ft-ba kerülő kedvezményes jeggyel, 17 órakor kezdődnek
az ismeretterjesztő programok. Valamennyi tudománynépszerűsítő rendezvény
Csopa havibérlettel is látogatható.

- Holnap, október 2-án visszatér kínálatunkba az *MTA Wigner Fizikai
Kutatóközponttal* közös *Wigner Cafe*. *Orbán Gergő* (*Önfejű agy? Hogyan
csapja be az érzékelést a belső világunk?*) és *Somogyvári Zoltán* (*Miről
beszélgetnek az idegsejtek az agyban?*) lesz* Werovszky Veronika*
tudománykommunikátor vendége.

- Október 3-án, szerdán a *Csopa Qubit Tudományos Sajtóklubban* a híroldal
három szerzőjével, *Vajna Tamással*, *Bodnár Zsolttal* és *Dippold
Ádámmal *beszélgetünk
*A nyugat-nílusi láztól a kókuszolajig* címmel.

- Október 9-én, kedden a *Tudományos Csopa Cafe* vendége *Boromisza
Zsombor* tájépítészmérnök (*Szent István Egyetem, Tájvédelmi és
Tájrehabilitációs Tanszék*), témánk *Mikor mosolyog a táj? - tájak
kutatása, tájvédelem és tudomány*.

- Október 10-én, szerdán *Böszörményi Sándor *geográfus *Csopa GEOlab*ja a
vulkánokkal és a karszthegységekkel foglalkozik.

- *Egyed László *tudományos újságíró *Hankó Gergely* természetvédelmi
mérnökkel (*Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetsége*) beszélget
a *Csopa SzTK – Szeniorok Tudományos Klubjában* október 16-án, kedden
*„Palackra
magyar!” – környezetvédelem a tiszai PET Kupával* címmel.

- A közelmúltban alakult *Magyar Asztrofotósok Egyesületével *közösen indul
útjára a *Csopa – MAE Égbolt* október 17-én, szerdán, melynek első
előadója *Bach
Zoltán* alelnök lesz. Előadásának címe: *Hazai asztrofotós praktikák és a
mögötte lévő tudomány*.

-* Barnaföldi Anna *képzőművész *CsopArt *műhelyfoglalkozásának
középpontjában *Hermann Zsófia* festőművész *KÖRFORGÁS* című tárlata áll
majd október 24-én, szerdán.

- Az *OMSZ – Csopa Meteorológiai Estek* következő előadója, október 30-án,
kedden *Ludányi Erika Lilla* (*OMSZ Nemzeti Emissziós Leltárak Osztály*),
aki a *Nemzeti emissziós leltárak, avagy mit mutatnak a légköri
kibocsátások? *címmel tart előadást.

- A hónaptól október 31-én, szerdán a *Vinczellér Katalin* magyartanár
és *Tomozi
Gábor* fizikus *CsoPagony tudományos könyvklubjával* búcsúzunk. Folytatjuk
az ismerkedést *Tesla tudományával*.

- Minden hétfőn nyit a *Csopa Kémcső Klub* a kémiai-fizikai szakkörök iránt
érdeklődő tanulóknak és a kísérletezni vágyó családoknak.
Csütörtökönként a *Csopa
Playtime Társasjátékklub *már 16 órától kezdetét veszi.

További részletek programnaptárunkban:
https://www.csopa.hu/szolgaltatasaink/programok

Tisztelettel várunk minden érdeklődőt!

Üdvözlettel

András

*Dr. Paszternák András*
*tudománykommunikációs vezető*

www.csopa.hu - www.facebook.com/csodakpalotaja
Blog: http://csopamedia.blogspot.hu/
<https://mail.csopa.hu/owa/redir.aspx?C=Cvmvjjhyt0KfkKnVaiWo64iH086_A9QITk-GkxRVTeTwCyxwR8m23rQMLPrUdhqIiKnzQpC0OKI.&URL=http%3a%2f%2fcsopamedia.blogspot.hu%2f>

Tel.: 06-30-569-1240

Csodák Palotája Nonprofit Kft.

1036 Budapest, Bécsi út 38-44.

  • [Fizinfo] Október a Csodák Palotájában - Wigner Cafe és további kedvelt sorozatok az ismeretterjesztő programok között, Dr . András Paszternák, 10/01/2018