fizinfo - [Fizinfo] A fizika mindenkié 4.0 ápr 20-21.

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] A fizika mindenkié 4.0 ápr 20-21.

  • From: Fábián Margit <fabian.margit AT energia.mta.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] A fizika mindenkié 4.0 ápr 20-21.
  • Date: Wed, 18 Apr 2018 09:24:16 +0200

Kedves Kollégák,

Az Eötvös Loránd Fizikai Társulat égisze alatt, idén is megszerveztük a ‘*A fizika mindenkié 4.0*’ országos rendezvényt.

Országszerte több mint 30 programmal várjuk a fizika és természettudományok iránt érdeklődő kicsiket és nagyokat :)

A helyszín és programlista a honlapon követhető: http://afizikamindenkie.kfki.hu/

Az idei budapesti megnyitó helyszíne az *ELTE TTK*, amely szombaton, *április 21-én 10:00 *-tól várja az érdeklődőket. A részletes programot csatolom.

Előadást tartanak:

Török János (BME): Az emberi viselkedés fizikus szemmel

Raffai Péter (ELTE): Kozmikus aranybánya: Gravitációshullám- és fényjelek egy ütköző neutroncsillag-párban

Vásárhelyi Gábor (ELTE): Drón show (szabadtéri program)

Lángos Gyula (TS): Határaink

Härtlein Károly (BME) Kísérleti bemutató

Derényi Imre (ELTE): Hogyan védekeznek szöveteink a folyamatos sejtosztódásból származó mutációk felhalmozódása és a daganatképződés ellen?

Mindenkit sok szeretettel várunk április 21-én!

 Üdvözlettel,

Fábián Margit és Cserti József

A fizika mindenkié 4.0 esemény koordinátorai