fizinfo - Re: [Fizinfo] Mit tudunk ma a világ keletkezéséről? - este 8

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Mit tudunk ma a világ keletkezéséről? - este 8

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Cc: Mária Gajzágó <gajzago.m AT gmail.com>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Mit tudunk ma a világ keletkezéséről? - este 8
  • Date: Mon, 12 Feb 2018 18:37:09 +0100

Korrigálok - a listán is.
Február 12, hétfő. Azaz ma.
Rövidesen kezdődik.
Köszi a türelemért!

István

2018.02.12. 17:56 keltezéssel, Mária Gajzágó írta:
!!!! FEBRUÁR 22. CSÜTÖRTÖK!!!!!

2018. február 12. 12:11 Tepliczky István írta,
<level AT tepi.hu
<mailto:level AT tepi.hu>>:

| E L F T H I R A D O
|
| Az Eotvos Lorand Fizikai Tarsulat informacios es vita-lapja

| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!):
19815644-2-43 |
| A megjelent cikkek tartalmaert teljes egeszeben bekuldojuk
felelos. |
www.galileowebcast.hu <http://www.galileowebcast.hu>

Élő közvetítésünk február 22-én, hétfőn 20 órától:

GW Klub - Tatai csillagászati találkozások:
Csaba Attila: Mit tudunk ma a világ keletkezéséről?

A manapság divatos világ keletkezési elméletek áttekintése,
összefoglalója.

| A FIZINFO a fizikus informacios rendszer resze
|

| Cikk, hozzaszolas a

fizinfo AT lists.kfki.hu

<mailto:fizinfo AT lists.kfki.hu>

| cimre kuldheto. Ilyenkor a subject-sorba a cikk cimet kell
irni. |
| A cikk szovege a level torzse. Ez sima szoveg legyen!
|

| Informacio: https://mailman.kfki.hu/sympa/info/fizinfo
<https://mailman.kfki.hu/sympa/info/fizinfo> |

| A beerkezo levelek feldolgozasat program vegzi. Az emberi
valaszt |
| igenylo kerest, kerdest az alabbi cimre lehet megirni:

listsadm AT mail.kfki.hu

<mailto:listsadm AT mail.kfki.hu>