fizinfo - Re: [Fizinfo] EK MFA szeminárium_ Kovács Boglárka_házivédés, nov. 22

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] EK MFA szeminárium_ Kovács Boglárka_házivédés, nov. 22

  • From: Radnóczi György <radnoczi AT mfa.kfki.hu>
  • To: EK_kutatók <energiausers AT lists.kfki.hu>, fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] EK MFA szeminárium_ Kovács Boglárka_házivédés, nov. 22
  • Date: Tue, 21 Nov 2017 23:12:32 +0100

Kedves Kollégák!

Az EK MFA szemináriumok keretében *2017. november 22-én, szerdán, 11 órakor *
a KFKI, 26 épület I. emeleti tanácstermében kerül sor:

*Kovács Boglárka: FLAGELLIN ALAPÚ BIOMIMETIKUS FELÜLETEK JELLEMZÉSE ÉS ÉLŐ
SEJTEK ADHÉZIÓJÁNAK NYOMON KÖVETÉSE JELÖLÉSMENTES OPTIKAI BIOSZENZOROKKAL***

*című PhD értekezésének házi védésére.*

A dolgozat a Pannon Egyetem Mérnöki Kar, Vegyészmérnöki és Anyagtudományok Doktori Iskolájának keretében készült.

Témavezetők:
Dr. Horváth Róbert
Prof. Vonderviszt Ferenc

Opponensek:
Pongrácz Anita (EK MFA)
Liliom Károly (SOTE)

A dolgozat és a tézisfüzet elérhető: https://drive.google.com/open?id=0B5z-ubB_0cDNQWhEOXpIdnJxbE0,

A házi-védés nyilvános, minden érdeklődőt szívesen látunk!

Radnóczi György
szeminárium koordinátor