fizinfo - Re: [Fizinfo] Hétvégi kabaré helyett

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Hétvégi kabaré helyett

  • From: Hudoba, György <hudoba.gyorgy AT amk.uni-obuda.hu>
  • To: hartlein AT eik.bme.hu, fizinfo AT lists.kfki.hu, tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Hétvégi kabaré helyett
  • Date: Sat, 7 Oct 2017 00:56:56 +0200

Karcsi!

Mit vétettünk?

Üdv

Gyuri

2017. 10. 06. 14:31 keltezéssel, Härtlein Károly írta:
| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-43 |
Tisztelt Kollégák!

Ismét gyöngyszemekre akadtam, nem igazán tartom érdekesnek a műsorvezetőt (:-)),
inkább a riport alanyra érdemes figyelni, lehet, hogy a paksi bővítésben is szerep jut neki (ha nem vigyázunk):

https://youtu.be/vQqmlTrxJyc
https://youtu.be/V8ahe7nwmaE

Az már csak hab a tortán, hogy a szülővárosa is bemutatta, mint hírességet.

https://youtu.be/JHqQX8gsmRY

Ezt a riportot a kommunikáció szakokon lehetne tanítani, hasonlóan mint az Állatorvosi Egyetem lovát...

--
Tisztelettel:

listsadm AT mail.kfki.hu