fizinfo - [Fizinfo] Hétvégi kabaré helyett

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Hétvégi kabaré helyett

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Hétvégi kabaré helyett
  • Date: Fri, 6 Oct 2017 14:31:07 +0200

Tisztelt Kollégák!

Ismét gyöngyszemekre akadtam, nem igazán tartom érdekesnek a műsorvezetőt (:-)),
inkább a riport alanyra érdemes figyelni, lehet, hogy a paksi bővítésben is szerep jut neki (ha nem vigyázunk):

https://youtu.be/vQqmlTrxJyc
https://youtu.be/V8ahe7nwmaE

Az már csak hab a tortán, hogy a szülővárosa is bemutatta, mint hírességet.

https://youtu.be/JHqQX8gsmRY

Ezt a riportot a kommunikáció szakokon lehetne tanítani, hasonlóan mint az Állatorvosi Egyetem lovát...

--
Tisztelettel: