fizinfo - [Fizinfo] Garai Géza Szabadegyetem: mennyire értjük a szociális viselkedés jelentőségét?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Garai Géza Szabadegyetem: mennyire értjük a szociális viselkedés jelentőségét?

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Garai Géza Szabadegyetem: mennyire értjük a szociális viselkedés jelentőségét?
  • Date: Tue, 3 Oct 2017 19:31:41 +0200

www.galileowebcast.hu

Következő élő közvetítésünk október 4-én, szerdán 18 órától:
Dr. Halász József: Szociális viselkedés 2.0 - mennyire értjük a szociális viselkedés jelentőségét?
(Garai Géza Szabadegyetem, Székesfehérvár)

A szociális viselkedés mindannyiunkat érint, közösségi (vagy közösségtől elzárkózó) életünk alapját képezi. Számos pszichés eltérés kapcsolatban áll a szociális viselkedés egyes elemeinek megváltozásával. Újabban a szociális viselkedést értelmező és támogató számítógépes alkalmazások is beléptek az életünkbe, amik befolyásolhatják viselkedési mintázatunkat. Az előadásban bemutatásra kerül a szociális viselkedés egyes elemeinek értelmezése, többek között az érzelmek megjelenítésének és felismerésének izgalmas új eredményei, és ezek kapcsolata a szociális viselkedésben észlelhető eltérésekkel.

-------

A Szabadegyetem célja, hogy egyszerre népszerű, a publikum számára érthető nyelven, ugyanakkor tudományos igényű, újdonságokkal tarkított, korszerű előadások keretében, neves előadók mutassák be világunk és a tudományos élet legidőszerűbb kérdéseit a hallgatóság számára.

Az előadás helyszíne: Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Kar - Székesfehérvár, Pirosalma u. 1-3., 101. terem

  • [Fizinfo] Garai Géza Szabadegyetem: mennyire értjük a szociális viselkedés jelentőségét?, Tepliczky István, 10/03/2017