fizinfo - [Fizinfo] Az 1999-es magyarországi teljes napfogyatkozás emlékei

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Az 1999-es magyarországi teljes napfogyatkozás emlékei

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Az 1999-es magyarországi teljes napfogyatkozás emlékei
  • Date: Tue, 15 Aug 2017 17:47:48 +0200

https://www.facebook.com/galileowebcast/

Az 1999-es magyarországi teljes napfogyatkozás emlékei

Bár 11-én ünnepeltük generációnk egyetlen "helybe jövő" teljes napfogyatkozásának 18 éves évfordulóját, azért vártunk pár napot, hogy elmúljon a Perseida meteorhullási láz. Továbbá "félúton" legyen a naptári napokat tekintve az akkori esemény a Saros-ciklus szerint most esedékes párjáig, az Észak-Amerikán 2017.08.21-én keresztülvonuló árnyék napjáig. Az 1999-es felvételek még VHS kazettákra készültek, sőt még ahhoz képest is tovább lettek butítva (a később megjelent Napfogyatkozás CD ROM-ra),közel fél órás válogatásunkban az alábbiak felvételei szerepelnek - köszönet nekik:

Balogh László és Varga Tibor videója
Bozai Gábor videója
Csóti István videója
Deli Tamás videója
Guards videó - Siófok
A gyöngyösi Praesepe szakkör videója
Hudoba György videója
Ifj. Balogh Zoltán videója
Lantos Zsolt videója
Mádai Attila videója
Makk Péter videója
Nagy Zoltán Antal videója
Rozner Antal videója
Szőke Balázs videója

  • [Fizinfo] Az 1999-es magyarországi teljes napfogyatkozás emlékei, Tepliczky István, 08/15/2017