fizinfo - Re: [Fizinfo] Természettudományi kommunikációs mesterszak

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Természettudományi kommunikációs mesterszak

  • From: Tibor Pacher <tibor.pacher AT pulispace.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Természettudományi kommunikációs mesterszak
  • Date: Tue, 11 Jul 2017 21:47:45 +0200

Köszönöm az infókat Horváth Balázsnak és Palugyai Istvánnak!

Örömmel konstatálom, hogy újraindul a képzés, a fontossága szvsz megkérdöjelezhetetlen. Csak azt sajnálom, hogy mennyi extra kört kellett ezért futni....

Üdv

Dr. Tibor Pacher
Leader Team PuliSpace / CEO
+36 - 70 - 77 21 727 | +49 - 171 - 62 69 530

www.pulispace.com | Puli Space Technologies Ltd
Offices: H-1056 Budapest | Irányi u. 3.
Seat: H-1161 Budapest | Csömöri út 161

This document may contain proprietary information, intellectual
property, trade names, and logos which may be confidential to Puli
Space Technologies Ltd (PST). Dissemination for any purpose of any part of
the data contained
herein without specific prior written authorization from PST is
hereby prohibited.