fizinfo - [Fizinfo] Holnaptól Science on Stage 2017 Debrecenben! Nyílt Nap július 1-én.

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Holnaptól Science on Stage 2017 Debrecenben! Nyílt Nap július 1-én.

  • From: sukosd <sukosd AT reak.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Holnaptól Science on Stage 2017 Debrecenben! Nyílt Nap július 1-én.
  • Date: Wed, 28 Jun 2017 09:10:36 +0200

Kedves Kollégák!

Holnap kezdődik Debrecenben az európai, természettudományos tárgyakat tanító tanárok kétévenkénti legnagyobb seregszemléje, a Science on Stage Fesztivál! Több mint 400 tanár érkezik 32 országból (néhány Európai Unión kívüli ország is küld delegációt).

A fesztivál honlapja: http://sons2017.hu

A fesztivál programfüzete letölthető (angol nyelven): http://szinpadon-a-tudomany.hu/guidebook.pdf

A fesztiválra minden érdeklődőt szeretettel várnak a szervezők *július 1-én szombaton, a Nyílt Napon* *10:00 és 17:00 között a Kölcsey Központba, Debrecenbe.* Ugyanekkor a Kölcsey Központ előtti téren a National Instruments Hungary kft. egy egész napos bemutatót tart SportTech Day címmel, arra is minden érdeklődőt szeretettel hívnak. A Nyílt Napon mindkét rendezvényre a belépés ingyenes.

Üdvözlettel,
Sükösd Csaba.

  • [Fizinfo] Holnaptól Science on Stage 2017 Debrecenben! Nyílt Nap július 1-én., sukosd, 06/28/2017