fizinfo - Re: [Fizinfo] ELI-ALPS megnyitó - tájékoztatás

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] ELI-ALPS megnyitó - tájékoztatás

  • From: Agnes Szoekefalvi-Nagy <A.Szoekefalvi-Nagy AT fkf.mpg.de>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] ELI-ALPS megnyitó - tájékoztatás
  • Date: Wed, 17 May 2017 15:15:36 +0200

Quoting ELI-ALPS Public Relations
<pr AT eli-alps.hu>:

| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-43 |
Tisztelt Szerkesztők!

Kérjük az alábbi levél mielőbbi továbbítását a levelezőlistára az esetleges félreértések elkerülése érdekében.

Köszönettel:

ELI-ALPS PR és Kommunikációs Csoport

Tisztelt Fizinfo Olvasók!

Az ELI-ALPS megnyitó sajtómeghívóját kizárólag sajtópartnereink számára küldtük ki, ennek továbbítása a Fizinfo levelezőlistára tévedésből történhetett. A rendezvény zártkörű jellegéből adódóan a sajtó munkatársain kívül sajnálatos módon senki számára nem látogatható, így a Fizinfo levelezőlista tagjai számára sem. Sem előzetes visszajelzést, sem helyszíni érdeklődést nem tudunk figyelembe venni, kérjük ennek szíves tudomásul vételét. Az eseményről természetesen sajtóközlemény formájában tájékoztatjuk majd Önöket ezen a fórumon.

Szíves megértésüket ezúton is köszönjük.

ELI-ALPS PR és Kommunikációs Csoport

A jelen email útján megküldött vélemény vagy információ kizárólag a küldő személyéhez kapcsolódik és nem feltétlenül jeleníti meg az ELI-HU Nonprofit Kft. álláspontját is. Társaságunk nem vállal felelősséget az email tartalmáért, ide értve különösen, de nem kizárólagosan kötelezettségvállalást jogi kötő erővel bíró szerződések létrehozásáért, módosításáért vagy megszűntetéséért, valamint az átadott információ alapján indult eljárásokért mindaddig, amíg az adott információt utólag és írásban a megfelelően meghatalmazott vagy az ELI-HU Nonprofit Kft. képviseleti jogával felruházott személy meg nem erősíti. Az email bizalmas vagy jogilag védett információt tartalmazhat, amelyet kizárólag a címzett személy vagy szervezet, illetve az általuk felhatalmazottak használhatnak fel. Amennyiben Ön nem az üzenet címzettje, kérjük, értesítse erről az üzenet küldőjét és törölje az üzenetet rendszeréből. A jelen email tartalmának nem a címzett általi bármilyen formában történő illetéktelen közzététele, terjesztése, másolása, illetve felhasználása vagy alkalmazása szigorúan tilos és jogszabályba ütközhet.

Please note that any information or opinions presented in this email are solely those of the sender and do not necessarily represent those of ELI-HU Nonprofit Ltd. Our Company accepts no liability or responsibility for the content of this email, especially, but not limited to commitment for establishing, modifying or terminating legally binding contracts, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing by a person duly authorized or endowed with the right of representation of ELI-HU Nonprofit Ltd. This email may contain confidential or legally protected information, and is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed and others authorized to receive it. If you are not the intended recipient of this email, please inform the sender immediately and delete it from your system. Any unauthorized disclosure, dissemination, copying or use of or reliance upon the content of this email by anyone other than the intended recipient is strictly prohibited and may be unlawful.

listsadm AT mail.kfki.hu

A. Szökefalvi-Nagy
Max-Planck-Institut für Festkörperforschung
Heisenbergstraße 1
70569 Stuttgart
Tel.: 0711 689-1961