fizinfo - Re: [Fizinfo] [Fwd: Re: Itt a vége

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] [Fwd: Re: Itt a vége

  • From: Zalanyi Laszlo <zalanyi.laszlo AT wigner.mta.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] [Fwd: Re: Itt a vége
  • Date: Tue, 16 May 2017 14:57:54 +0200

Kedves Istvan, Laszlo es mindenki!

Bar szerintem sem zagyvasag amit Laci irt, am valoban tulmtat ezen forum keretein, hiszen elsosorban szcociolgiai-politikai ertelmezese az esemenyeknek. Az mas kerdes, hogy egyeb megfejtes nem erkezett - igy tehat no comment.

A politikai ertelmezesek, velemenyek es sajnos hitvallasok megvitatasa bar fontos ertelmisegi tevekenyseg es remelhetoleg mindenki meg is teszi lehetoleg olyanokkal akik eppen az ellenkezo velemenyen vannak (abbol meg kijohet valami eredmeny is) az nem ide tartozik.

Szemely szerint en orulok minden eddigi hozzaszolasnak, ill. hogy nagyon kulturalt keretben meg is maradt az eszmecsere.

udvozlettel:
Zalanyi Laszlo