fizinfo - RE:[Fizinfo] Felszólítás megkövetésre (fwd)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

RE:[Fizinfo] Felszólítás megkövetésre (fwd)

  • From: Raics Péter <raics.peter AT science.unideb.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, listaadmin <listsadm AT lists.kfki.hu>
  • Subject: RE:[Fizinfo] Felszólítás megkövetésre (fwd)
  • Date: Mon, 15 May 2017 10:11:10 +0200

Kedves Kollégák!

Végre megértettem néhány problémát:
1) Miért a tutto.istvan AT wigner.mta.hu címről származik Jánossy András levele?
2) És miért kaptunk általános figyelmeztetést a listsadm AT lists.kfki.hu címről Kadlecsik Józseftől (2017.05.13.19:51)
3) Miért nem érkezett meg a listára Jánossy András bocsánatkérése Sólyom Jenő jogos kérésére?

Tüttő István már elnézést kért a levél "illegális" továbbításáért.
A levél írója ia megtenné, ha adminisztrációs gátak nem akadályoznák.
Szerintem, Jánossy András nem tagja a Fizinfo-listának!
Az újabb szabályok szerint ehhez szükség van egy ajánlóra.

listaadmin, figyelem!
Jánossy Andrást ajánlom a levelezési listára!
Dr. Raics Péter
fizikus, ny.egy.docens
DE Kísérleti Fizikai Tanszék

| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-43 |

Üdvözlettel/Sincerely/MfG:
E-mail:
listsadm AT lists.kfki.hu