fizinfo - Re: [Fizinfo] Valóban csak a CEU-n van világszínvonalú oktatás?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Valóban csak a CEU-n van világszínvonalú oktatás?

  • From: Hajdu Csaba <hajdu.csaba AT wigner.mta.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Valóban csak a CEU-n van világszínvonalú oktatás?
  • Date: Sat, 13 May 2017 18:09:45 +0200 (CEST)

Tisztelt Lista!

A CEU-val kapcsolatos minositesek ("legjobb magyar egyetem" stb.) kozul
en ezen lepodtem meg leginkabb:

Albert-Laszlo Barabasi
(https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1015841121794561
2&set=a.10158411217900612.1073741835.728895611&type=3)

"Ha a Parlament által megszavazott törvénymódosítás életbe lép, meggyőződésem,
hogy a legnagyobb vesztesei mi, magyarok leszünk. Nem csak a felsőoktatás
csorbul példa nélküli módon, de megfosztjuk a gyerekeinket és unokáinkat
attól a lehetőségtől, hogy Magyarországon világszínvonalú oktatásban
részesüljenek."

Azaz szerinte Magyarorszagon a CEU-n kivul nincs vilagszinvonalu oktatas.

Ki min lepodik meg... Nekem pl. az volt meglepetes, hogy a BME-n negy eve nem lehet szamitastechnikai eszkozt beszerezni.

Barabasi nyilvan tulzott, de az kerdes, lehet-e vilagszinvonalu az oktatas a fent emlitett, vagy hasonlo megszoritasok mellett.

Raadasul lehetnek olyan szakok a CEU-n, amelyeknel valoban nincs itthon vilagszinvonalu alternativa.

Hajdu Csaba