fizinfo - Re: [Fizinfo] Balog miniszter beismerte

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Balog miniszter beismerte

  • From: "Istvan Mayer" <mayer.istvan AT ttk.mta.hu>
  • To: "Balázs Sigmond" <balm.ond9 AT gmail.com>
  • Cc: mayer.istvan AT ttk.mta.hu, fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Balog miniszter beismerte
  • Date: Sat, 13 May 2017 11:29:38 +0200

1. Én azt írtam, hhogy "mint olyant", ami megfelel a Balog által alkalmazott
"ebben a formában" kifejezésnek.

2. Mezei alapvetően elismételte a hamis kormánypropagandát, nem volt mire
válaszolni.

3. A CEU nem kamuegyetem, hanem a KEE New Yorkban akkreditalt valtozata.
Ez jelenleg kétségtelenül a nemzetközileg legelismertebb magyarországi
egyetem; a CEU elleni támadás ezért (is) az egész magyar tudomány elleni
támadást jelenti.

M.I.