fizinfo - [Fizinfo] Május 22. ! A moszkvai Nemzeti Tudományos és Technológiai Egyetem (ex. fém és ötvözet...) pályázati felhívása kutatói öszöndíjakra. (fwd)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Május 22. ! A moszkvai Nemzeti Tudományos és Technológiai Egyetem (ex. fém és ötvözet...) pályázati felhívása kutatói öszöndíjakra. (fwd)

  • From: "Nagy, Denes Lajos" <nagy.denes AT wigner.mta.hu>
  • To: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Május 22. ! A moszkvai Nemzeti Tudományos és Technológiai Egyetem (ex. fém és ötvözet...) pályázati felhívása kutatói öszöndíjakra. (fwd)
  • Date: Wed, 3 May 2017 11:19:12 +0200 (CEST)

Kedves Kollégák!

A csatolt pályázati felhívásra Ács Arnold Bence moszkvai magyar TéT-attasé kérésére szeretném felhívni az érdeklődők figyelmét.

Üdvözlettel,

Nagy Dénes LajosTárgy: A moszkvai Nemzeti Tudományos és Technológiai Egyetem (ex. fém és
ötvözet...) pályázati felhívása kutatói ösztöndíjakra.
Határidő: Május 22.

Tisztelt Címzettek!

A formális úttal párhuzamosan, de a rövid határidő miatt informálisan is
szeretném figyelmükbe ajánlani a csatolt kutatói pályázati felhívást. Nem
vagyok biztos abban, hogy mindannyiójuk számára érdekes lehet, azonban kérem,
juttassák el ismeretségi körükben azoknak, akiknek igen.

Segítségüket előre is köszönöm, és jó munkát kívánok!

Ács Arnold Bence

[cid:image001.png AT 01D20E9A.CBE5E780]
Embassy of Hungary
Moscow

Arnold ÁCS
attaché for science and technology
+7 (499) 418-0265

Арнольд АЧ
атташе по науке и технологиям
arnold.acs AT mfa.gov.hu<mailto:arnold.acs AT mfa.gov.hu>

ul. Mosfilmovskaya 62. Moscow 115127
+7 (495) 641-7500

-

PNG image

  • [Fizinfo] Május 22. ! A moszkvai Nemzeti Tudományos és Technológiai Egyetem (ex. fém és ötvözet...) pályázati felhívása kutatói öszöndíjakra. (fwd), Nagy, Denes Lajos, 05/03/2017