fizinfo - [Fizinfo] Fwd: Élő Kvantumradír-kísérlet

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Fwd: Élő Kvantumradír-kísérlet

  • From: Miklos Maroti <mmaroti AT math.u-szeged.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Fwd: Élő Kvantumradír-kísérlet
  • Date: Thu, 9 Mar 2017 09:57:08 -0600

Kedves Kiserletezok!

Valoszinuleg keso egy ilyen kerdest feltenni, de nagyon szeretnem
tudni a kovetkezo kerdesemre a valaszt. A ketreses kiserletben
mindenki tudja hogy milyen eloszlasban villannak fel a fotonok az
ernyon, viszont mit lehet mondani a felvillanasok idejerol? Azaz nem
csak a hely az erdekes, hanem az ido is, es errol semmi informaciot
nem talaltam.

Udvozlettel,
Maroti Miklos