fizinfo - [Fizinfo] Szeminárium az ELTE Anyagfizikai Tsz.-én

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Szeminárium az ELTE Anyagfizikai Tsz.-én

  • From: Zsolt Kovacs <kovacszs AT caesar.elte.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Szeminárium az ELTE Anyagfizikai Tsz.-én
  • Date: Tue, 7 Feb 2017 10:38:26 +0100

Figyelem! Rendkívüli szemináriumi alkalom. ELTE Fizikai Intézet, Anyagfizikai Tanszék SZEMINÁRIUM 2017. február 8., szerda, 16:00-kor ELTE, Pázmány Péter sétány 1/A alatti épületében, 4.52 (Sas Elemér) teremben Prof. Marisa Michelini (Research Unit in Physics Education, DCFA, University of Udine) Approaching quantum physics by means of simple experiments on light polarization Minden érdeklődőt szívesen várunk. A szemeszter szemináriumainak programja megtalálható a http://metal.elte.hu honlapon a Szemináriumok címszó alatt Kovács Zsolt

  • [Fizinfo] Szeminárium az ELTE Anyagfizikai Tsz.-én, Zsolt Kovacs, 02/07/2017