fizinfo - Re: [Fizinfo] mire figyelmeztetnek?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] mire figyelmeztetnek?

  • From: Balazs Ujfalussy <bu AT szfki.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] mire figyelmeztetnek?
  • Date: Mon, 23 Jan 2017 12:33:34 +0100

Kedves Peter!

Ez egy technikai figyelmeztetes, minden listarol, amin rajta vagyok az intezetben, kapok egy ilyen figyelmeztetest. Nem ember irja, automatikusan generalodik. Ha tovabbra is rajta akarsz maradni, teendod nincs. Viszont ha le akarnal iratkozni, ezt megteheted az adott linkre kattintassal. Inkabb ez utobbi a figyelmeztetest feladata, ne kelljen leveleket kuldozgetni oda, ahol ugysem olvassak.

Udvozlettel,

Balazs