fizinfo - [Fizinfo] mire figyelmeztetnek?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] mire figyelmeztetnek?

  • From: Péter Jani <jani.peter AT wigner.mta.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] mire figyelmeztetnek?
  • Date: Mon, 23 Jan 2017 12:07:41 +0100

Tisztelt FIZINFO Szerkesztőség!

Többször megkaptam egy értesítést, hogy "subsciber"-e vagyok a FIZINFO-nak.
Bármit is jelentsen ez, úgy gondolom ez rendben van. Szeretnék is az maradni.
Nagyon hálás lennék, ha valaki számomra is értelmezhető módon (ez, meglehet, komoly feladat) elmondaná, hogy ezek után mi, van-e egyáltalán, a teendőm.
Megköszönöm a figyelmet és még inkább a hasznos tanácsot.

Üdvözlettel:

Jani Péter