fizinfo - [Fizinfo] Eotvos-verseny eredmenyhirdetes

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Eotvos-verseny eredmenyhirdetes

  • From: Vankó Péter <vanko AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Eotvos-verseny eredmenyhirdetes
  • Date: Wed, 19 Oct 2016 18:32:39 +0200

Tisztelt Listaolvasók!

A 2016. évi Eötvös-versenyt október 14-én rendeztük meg.
A feladatok itt megtekinthetők: http://eik.bme.hu/~vanko/fizika/eotvos/Eotvos_2016.pdf

A verseny eredményhirdetése november 18-án, pénteken du. 3 órakor lesz, helye: ELTE TTK északi tömb, 1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A, -1.75 Konferenciaterem.
Az eredményhirdetésre minden érdeklődőt szeretttel várunk!

Nagyon örülnénk, ha minél többen el tudnának jönni az 50 és 25 évvel ezelőtti díjazottak közül is! Az eredményhirdetés elején bemutatjuk az 50 és 25 évvel ezelőtti feladatokat és az akkori díjazottakat.
50 éve, 1966-ban az Eötvös-versenyt Rácz Miklós nyerte, II. és III. díjat nem adtak ki.
25 éve, 1991-ben I. díjat Bodor András és Káli Szabolcs kapott, megosztott II-III. díjat pedig Egyedi Péter, Gefferth András, Katz Sándor, Kőszegi Botond, Miklós György, Nagy Benedek, Rózsa Balázs és Szendrői Balázs.
Kérem, ha valaki közülük olvassa ezt a levelet, írjon nekem (vanko AT eik.bme.hu)!

Üdvözlettel
Vankó Péter

  • [Fizinfo] Eotvos-verseny eredmenyhirdetes, Vankó Péter, 10/19/2016