fizinfo - [Fizinfo] "Nobel-díjas kísérletek középiskolásoknak" mérési szakkör

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] "Nobel-díjas kísérletek középiskolásoknak" mérési szakkör

  • From: halbritt AT mail.bme.hu
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] "Nobel-díjas kísérletek középiskolásoknak" mérési szakkör
  • Date: Tue, 13 Sep 2016 16:49:53 +0200

Kedves Listatagok!

A BME Fizikai Intézete idén is megrendezi a „Nobel-díjas kísérletek középiskolásoknak” című mérési szakkört, melyre 10., 11. és 12. évfolyamos középiskolás diákokat várunk. A résztvevők modern, Nobel-díjakhoz kapcsolódó témákban végezhetnek kísérleteket saját kezükkel: vizsgálhatnak atomi méretű szerkezeteket, szupravezető anyagokat, készíthetnek hologramot, és idén induló új mérésként tanulmányozhatják a folyadékkristály kijelzők működési elvét, illetve kipróbálhatják, hogyan lehet a maláriát diagnosztizálni egy mágnes és polarizált fény segítségével.

A mérési szakkör időpontjai: 2016. szeptember 23-án, október 7-én, 14-én és 21-én du. 3 órától.

A mérésekre legkésőbb az adott alkalom előtt 4 nappal kell jelentkezni.

A szakkör ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.

További részletek illetve a regisztrációs felület a

http://felvi.phy.bme.hu/index.php/Kari_programok_középiskolásoknak

oldalról érhetők el.

Köszönettel vennénk, ha a fizikatanár ismerőseik, vagy érdeklődő középiskolás hallgatók körében terjesztenék a fenti információkat.

A felmerülő kérdésekkel a szakkör szervezőjéhez, Magyarkuti Andráshoz lehet fordulni az amagyarkuti AT gmail.com címen.

Köszönettel,

Halbritter András

tanszékvezető

BME Fizika Tanszék

  • [Fizinfo] "Nobel-díjas kísérletek középiskolásoknak" mérési szakkör, halbritt, 09/13/2016