fizinfo - Re: [Fizinfo] MEGHÍVÓ - Természettudományok Újragondolva című tudományos ülésre

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] MEGHÍVÓ - Természettudományok Újragondolva című tudományos ülésre

  • From: Zalanyi Laszlo <zalanyi.laszlo AT wigner.mta.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] MEGHÍVÓ - Természettudományok Újragondolva című tudományos ülésre
  • Date: Tue, 7 Jun 2016 16:00:52 +0200

Ezek remek otletek!! (egyebkent kicsit finomabbra hangolva tenyleg azok!)

Mindazonaltal meg ha OV-t foldontuli kepesssegekkel is ruhazzuk fel (ill egyesek) azert nincs neki. Igy hat kapacitasa sincs vegtelen. Donteni donthet, hogy melyik javaslat legyen megvalositva (probaljak meg) de ha nincs javaslat akkor joggal mondhatja, hogy kar hangoskodni ha meg egy epkezlab koncepciot sem tud osszehozni a "szakma".

UDv
Zalanyi Laszlo