fizinfo - [Fizinfo] JAVÍTOTT MEGHÍVÓ: EK MFA szeminárium, május 25.

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] JAVÍTOTT MEGHÍVÓ: EK MFA szeminárium, május 25.

  • From: Radnóczi György <radnoczi AT mfa.kfki.hu>
  • To: EK_kutatók <energiausers AT lists.kfki.hu>, fizinfo AT lists.kfki.hu, wignerusers AT wigner.mta.hu
  • Subject: [Fizinfo] JAVÍTOTT MEGHÍVÓ: EK MFA szeminárium, május 25.
  • Date: Sun, 22 May 2016 21:25:23 +0200

Kedves Kollégák!
*MINDENKITŐL ELNÉZÉST KÉREK, AZ ELŐBBI LEVELEM HIBÁS DÁTUMMAL MENT KI.
A HELYES DÁTUM EZ:*

2016. május 25-én (szerdán) az EK MFA szemináriumok keretében (KFKI, 26 épület, I emelet, 11 óra) kerül sor

*Zámbó Dániel: „ARANY NANORÉSZECSKÉK IRÁNYÍTOTT ÖNSZERVEZŐDÉSE”*

c. előadására.

Az előadás az azonos című PhD disszertáció eredményeinek bemutatása, a házi védésnél kicsivel részletesebben, mintegy 40-45 perc terjedelemben.

A hivatalos házivédésre jún. 14-én a BME-n kerül sor.

Egyéb adatok:

A iskola: BME VEGYÉSZMÉRNÖKI ÉS BIOMÉRNÖKI KAR, OLÁH GYÖRGY DOKTORI ISKOLA

Témavezető:

Dr. Deák András, tudományos munkatárs (MTA EK MFA)

Konzulens: Dr. Hórvölgyi Zoltán, egyetemi tanár (BME VBK FKAT)

A tézisfüzet és a disszertáció is mindenki számára hozzáférhető itt:

https://www.dropbox.com/sh/seq8ic76pq8ta85/AADgLLSkirIa67tsx4joQg-0a?dl=0

Radnóczi György
EK MFA
szeminárium koordinátor