fizinfo - [Fizinfo] [Seminar] Május 19,10:00 Podmaniczky munkabeszámoló

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] [Seminar] Május 19,10:00 Podmaniczky munkabeszámoló

  • From: Janos Asboth <asboth.janos AT wigner.mta.hu>
  • To: seminar AT szfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] [Seminar] Május 19,10:00 Podmaniczky munkabeszámoló
  • Date: Wed, 18 May 2016 13:58:01 +0200

*SZFI Szeminárium*
*Podmaniczky Frigyes*

*MTA WIGNER FK SZFI*
*Egzotikus nukleációs módok a Phase Field Crystal modellben
(munkabeszámoló)*

Röviden ismertetem a Phase Field Crystal modellt, mely a klasszikus
sűrűségfunkcionál elméletek csoportjába tartozik. Mozgásegyenletének
numerikus szimulációjával olyan jelenségek dinamikája is vizsgálható, mint
a nukleáció és a hibaképződés. Munkám során ezzel a módszerrel
tanulmányoztam a kétlépcsős homogén nukleációt és az epitaxiális növekedés
során mechanikai feszültség által indukált hibaképződést.
Mozgásegyenletének hidrodinamikai kiterjesztésével pedig kompakt növekedési
formák fázistranszformációja során bekövetkező növekedési front menti
szemcseképződést.

2016. május 19, csütörtök, 10:00:00I. épület, Tanácsterem

Minden érdeklődőt szívesen látunk!

  • [Fizinfo] [Seminar] Május 19,10:00 Podmaniczky munkabeszámoló, Janos Asboth, 05/18/2016