fizinfo - [Fizinfo] A dubnai Egyesített Atomkutató Intézet szemináriuma az Orosz Kulturális Központban április 14-én

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] A dubnai Egyesített Atomkutató Intézet szemináriuma az Orosz Kulturális Központban április 14-én

  • From: "Nagy, Denes Lajos" <nagy.denes AT wigner.mta.hu>
  • To: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] A dubnai Egyesített Atomkutató Intézet szemináriuma az Orosz Kulturális Központban április 14-én
  • Date: Wed, 6 Apr 2016 15:38:35 +0200 (CEST)

2016. április 14-én 14 órakor a budapesti Orosz Kulturális Központban megrendezésre kerül a "Tanulási és tudományos kutatási lehetőségek a dubnai Egyesített Atomkutató Intézetben" című szeminárium – az intézet idén ünnepli fennállásának 60. évfordulóját. A szemináriumon részt vesz az intézet vezetőségi tagjaiból álló delegáció, élén Richard Lednický igazgatóhelyettessel.

A szemináriumon az intézet következő részlegeinek vezetői és szakemberei előadásai hangzanak el: magreakciók laboratóriuma, nagyenergiájú fizikai laboratórium, neutronfizikai laboratórium, oktatási- és tudományos központ, nemzetközi együttműködési osztály, fiatal tudósok és szakemberek egyesülete. Megtárgyalásra kerül a dubnai intézet és a magyar tudományos szervezetek és intézetek közötti, az oktatás terén folytatott együttműködés kiterjesztése, többek között figyelembe véve, hogy 1956 márciusában Magyarország egyike volt a dubnai Egyesített Atomkutató Intézet alapító országainak.

A szeminárium munkanyelve: angol.

Szeretettel várunk minden érdeklődő egyetemi / főiskolai tanárt, hallgatót, doktoranduszt, továbbá a tudományos intézetek munkatársait.

Az Egyesített Atomkutató Intézetről bővebb információ az alábbi oldalakon található:

http://www.jinr.ru/main-en/

http://www.ntv.ru/novosti/1616311/

http://www.vesti.ru/videos/show/vid/674791/cid/1100/

A szeminárium orosz nyelvű weblapja: http://ruscenter.hu/beta/hu/view_events.php?id=275

A 17 óráig tartó szemináriumot állófogadás követi.

Cím: Orosz Kulturális Központ, 1062 Budapest, Andrássy út 120.

Részvételi szándékát kérjük, e-mailben jelezze az OKK munkatársának, Dina Muszatovának: mdona1 AT hotmail.com.

Tel.: +36 1 332 2154

Orosz Kulturális Központ