fizinfo - [Fizinfo] A kézsebészetről általában, különösen pedig... (csüt. du. 6-tól, a neten is!)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] A kézsebészetről általában, különösen pedig... (csüt. du. 6-tól, a neten is!)

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] A kézsebészetről általában, különösen pedig... (csüt. du. 6-tól, a neten is!)
  • Date: Tue, 05 Apr 2016 19:29:53 +0200

www.galileowebcast.hu
Következő élő közvetítésünk április 6-án, szerdán 18 órától:

Dr. Szarvas József főorvos, traumatológus és kézsebész szakorvos (Fejér Megyei Szent György Egyetemi Oktató Kórház, Traumatológia, Kézsebészeti Részleg):
A kézsebészetről általában, különösen pedig...
(Garai Géza Szabadegyetem, Székesfehérvár)

A kézsebészet az orvosi mesterségek azon ága, ahol a kéz a munka eszköze és egyben tárgya is. Speciális terület a kis helyen összezsúfolt számtalan, néha alig látható anatómiai képlet, a kifinomult műtéti technika és a gyakran hosszú műtéti idő miatt. Művelőjétől nyugodtságot, kitartó türelmet, kreativitást igényel.

A tudomány jeles évfordulóinak emlékére egy ismeretterjesztő előadás-sorozatot hirdetett meg az Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Kar (AMK) a TIT Fejér Megyei Egyesületével együttműködésben, melyet az elkövetkező években is folytatunk. Szabadegyetemünk Garai Géza, a Videoton egykori legendás fejlesztőmérnöke nevét viseli. Az előadók az Óbudai Egyetem oktatói, valamint az egyetemmel kapcsolatban álló neves meghívott kutatók, szakemberek lesznek.

A Szabadegyetem célja, hogy egyszerre népszerű, a publikum számára érthető nyelven, ugyanakkor tudományos igényű, újdonságokkal tarkított, korszerű előadások keretében, neves előadók mutassák be világunk és a tudományos élet legidőszerűbb kérdéseit a hallgatóság számára.

Az előadás helyszíne: Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Kar - Székesfehérvár, Pirosalma u. 1-3., 101. terem

  • [Fizinfo] A kézsebészetről általában, különösen pedig... (csüt. du. 6-tól, a neten is!), Tepliczky István, 04/05/2016